Tunnustuksen ja haasteen heitti minulle Sari Nukkekoti Tupasvillasta.

 

 

Nyt laitan tämän viidelle seuraavalle ja säännöt ovat:


1.Laita tunnustus blogiisi.

2.Kirjaa sinne myös säännöt.

3.Linkitä blogiin, josta sait tunnustuksen.

4.Listaa viisi aistia ja kerro mitä ne merkitsevät sinulle.

5.Haasta viisi muuta blogia ja jättämällä niihin kommentti.

 

Minä haastan siis:

 

Katariina

Hanna

Sanna

Operaatio Nukkekoti

 Minri

 

 

1.Kuulo:Olen hyvä kuuntelija. Kuuntelen ihmisiä ja musiikkia sekä hiljaisuutta, kaikkea sopivassa suhteessa. Ja joskus kuulen ihan omianikin...

2.Näkö:Olen visuaalinen ihminen, jo koulutuksenkin puolesta, joten näköaisti on hyvin tärkeä.

3.Tunto:Tuntoaisti välillä kärsii, sormet puutuu herkästi ja sehän on ikävää. Minulle on kyllä hyvin tärkeää, mille jokin asia tuntuu. Esim. vaatteissa ikävän tuntuiset materiaalit ovat kamalia, en voi pitää päälläni. Ja lakanoissa ja pyyhkeissä olen hyvin tarkka, pitää olla just eikä melkeen sopivan "kovia", ei liian pehmoisia, etteivät tunnu liian käytetyiltä :D

4.Haju:Hajuaistini on kai yliherkkä, haistan kaikkea, mitä muut eivät haista. Joskus se voi olla miellyttävääkin, mutta usein varsinkin ikävät hajut sattuu nenään ja häiritsee. Ja toiset taas sanoo, etteivät he mitään haista...

5.Maku: Tämä on toinen, mikä on hyvin tarkka aistini. Mutta makujen pitää olla kohdillaan! Ja minusta tämä aisti ainakin on vuosien varrella kehittynyt, varmaan joka aisti kehittyy, kun sitä tarpeeksi käyttää. Vuosia soppakauhan varressa, niin johan on ainakin makuaisti kehittynyt ;)