Huih kun aika rientää :)

Päivitykset nyt minimissä, kun en ole mitään oikein nukkekotirintamalla tehnyt...tai olenhan minä, mutta joulukalenteria väsäillyt ja siitä ei vielä sen enempää. Kohta kaikki pikku pikku paketit ovatkin valmiina lähtöön! Postia saattaapi siis tulla asianosaisille ensi viikon aikana. Tällä viikolla vielä viimeiset viilaukset ja juttujen paketointi hyvin, että toivottavasti saapuvat perille ehjinä!

Minun ihana mieheni meni ja päräytti ja osti minulle ompelukoneen HEH! Juu, onhan minulla ompelukone, sellainen jonkinlainen...Tämä uusi se vasta aika epeli vehje onkin, on niin hieno ja monimutkainen (tai siltä tuntuu) että tässä on pari päivää ihmetelty, että mitäs kaikkea se osaakaan tehdä! Ja juu, se siis ihan itse osaa tehdä kaikenlaista kivaa :) Siinä assistenttina minä sitten pitelen kangasta, kun kone hurraa kaunista koukeroa ja kuvaa kankaalle. Minun ei kai siis tarvitse itse osata mitään, senkus annan koneen hoitaa hommat...vai??? No joo, minulla on nyt nyt vakaa aikomus opetella tekemään jotain itse ommellen ja enää ei ainakaan tekosyynä ole se, että on niin huono kone, nyt se on sitten vain kiinni tekijästä! Nettikauppoja olen katsellut kuola valuen, ihania kankaita ja mitä niistä saisikaan aikaan...Nettikaupat ovat ihana pelastus kotiäidille, jolla ei ole aikaa eikä energiaa lapsilauman kanssa pyöriä tungoksissa etsiskellen sieltä tätä ja tuolta toista asiaa...Ja ovat ne varmaan jossain määrin turmiokin, kun tulee sitten hankittua kaikkea, ei niin tarpeellista, mutta kun se on niin helppoa ja kivaa :)